Jaxi?

Det har gått ungefär 5 dagar sen Ajax opererades och han är nu samma glada och busiga kattunge som han var innan han fick tarminvagination. Igår meddelade vi uppfödaren om det senaste som hänt Ajax, och hon hade aldrig varit med om eller hört talas om just tarminvagination. Så nu har Ajax lärt sin uppfödare något helt nytt!
Just nu ligger Ajax på mina idrottskläder som jag lite slarvigt slängt på golvet under fönstret. Fönstret är öppet så jag antar att det blir svalt och skönt när han ligger där.
Jag funderar på att kanske sy en puff eller någon slags iglo åt Ajax, några tips?


Ajax har numera fått smeknamn som används oftare än hans riktiga namn, Ajaxi och Jaxi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0